Strona główna / Regulamin Sklepu

Regulamin Sklepu

1.Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://bluzaki.pl prowadzony jest przez Dominik Zieliński/Dominik Zieliński, adres: ul. Szosa Chełmińska 176A Toruń 87-100, NIP 8792597318, adres poczty elektronicznej: kontakt@bluzaki.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 724673244 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora).”

2. Administratorem danych osobowych jest Dominik Zieliński/Dominik Zieliński, adres: ul. Szosa Chełmińska 176A Toruń 87-100, (patrz punkt 1)

3. Przy transakcjach zawieranych na odległość w sklepie internetowym bluzaki.pl jest zastosowana ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014.827 ze zm.)

4. prosimy o uważne podawanie danych, inaczej może doprowadzić to do błędnej realizacji zamówienia lub braku możliwości jego realizacji.

5. Ceny podane w sklepie internetowym bluzaki.pl zawierają podatek VAT i wyrażone są w polskich złotych.

6. Nie wysyłamy poza granice kraju. 

7. Nie łączymy zamówień. Nie wprowadzamy zmian do zamówienia.

8. Paczki wysyłamy do 4 dni roboczych od daty zaksięgowania Państwa płatności na naszym koncie. Na wpłaty czekamy do 4 dni, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

9.  Sklep obsługiwany jest przez pracowników firmy bluzaki.pl od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 16.00. Prosimy o kontakt telefoniczny i mailowy z uwzględnieniem czasu i dni pracy postaramy się jak najszybciej z Państwem skontaktować, dopuszczamy jednak wydłużenie czasu kontaktu do 24h.

10. Zwrot/Reklamacje

Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia. W przypadku mailowego odstąpienia od umowy, Klient ma 14 dni na odesłanie zwrotu od momentu zgłoszenia zwrotu.

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK „ZA POBRANIEM” I DO PACZKOMATU ODESŁANYCH NA WŁASNĄ RĘKĘ.

Brak numeru zwrotu w przesyłce oraz brak wypełnionego formularza zwrotu umieszczonego na stronie utrudnia szybką realizację zwrotu.

W celu odesłania zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu na naszej stronie (zakładka Zwroty i Reklamacje)

Zwrot prosimy odesłać wraz z wygenerowanym na stronie formularzem oraz fakturą. Jeśli nie macie Państwo możliwości wydrukowania formularza zwrotu prosimy o dołączenie kartki z numerem zamówienia. Będziemy wdzięczni jeśli zdradzicie nam powód zwrotu (nie jest to wymagane prawem, ale Wasza opinia pomoże nam się rozwijać).

Kwota za zwracany produkt zostanie przesłana na konto z którego wysyłany był do nas przelew, niezwłocznie po otrzymaniu od Państwa zwracanego produktu ( o ile nie zostanie zakwestionowana jego jakość – towar nie może być używany). Koszt zwrotu pokrywa kupujący.

W przypadku reklamacji, koszt przesyłki zwrotnej uwzględniamy jedynie w przypadku uzasadnionej reklamacji.

W przypadku odrzucenia reklamacji koszt odesłania rzeczy do Kupującego ponosi Kupujący.

W reklamacji prosimy o uzasadnienie co jest powodem reklamacji – mailowo, bądź na formularzu zwrotu, w miarę możliwości prosimy o dołączenie zdjęć (jeśli zdecydujecie się Państwo poinformować nas o reklamacji mailem).

WARUNKI ZWROTU:

– Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach o konsumenta, koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

– Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

– Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (faktura) oraz formularz odstąpienia od umowy/reklamacji

Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek.

Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:

paczkomat TOR24N

lub adres:

Patrycja Zielińska

Filomatów Pomorskich 6C/38

87-100 Toruń

Zwroty rozpatrujemy do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.

11. W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Prosimy także załączyć kilka zdjęć rzeczy, na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h w dni robocze od momentu jego otrzymania.

12. Informujemy, iż istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na zasadach mediacji. Możliwe jest skierowanie sprawy za zgodą obu stron umowy do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej lub zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między klientem, a sprzedawcą – art. 12 ust. 1 pkt 21 ww. ustawy.

13. Nie realizujemy zamówień hurtowych

14. Nasze zdjęcia są objęte prawami autorskimi, tzn. są utworami ponieważ można im przypisać indywidualny oraz twórczy charakter ( art. 1 ust.1 ustawy).

15. Promocje i kody rabatowe w sklepie nie łączą się. W przypadku nie zastosowania się do tego punktu, zastrzegamy sobie prawo anulowania zamówienia bądź informacji o dopłacie przy nieregulaminowym wykorzystaniu kodów rabatowych. Każdy kod może zostać w jednym zamówieniu wykorzystany tylko raz.

16. Zapytania prosimy kierować za pośrednictwem skrzynki mailowej na adres kontakt@bluzaki.pl